ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගම ලාභ ඉපයීමේ මාර්ගයකට

පාඩු ලබන ශ්‍රී ලාංකික ගුවන් සේවය පවසන්නේ පෙරළියක් ඇති කර මූල්‍යමය සාර්ථකත්වයක් අත්කර ගැනීමට විශ්වාසයක් ඇති බවයි.

සිය අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩලයේ නායකත්වය යටතේ පුළුල් පරාසයක පිරිවැටුම් සැලැස්මක් ක්‍රියාත්මක කරමින් මූල්‍යමය සාර්ථකත්වය ළඟා කර ගැනීම සඳහා නවීන පාරිභෝගික කේන්ද්‍රීය ගුවන් සේවයක් බවට පත්කිරීමේ ප්‍රයත්නයන්හි සැලකිය යුතු ප්‍රගතියක් ලබා ඇති බව ශ්‍රී ලාංකික ගුවන් සේවය පවසයි.

2018 අප්‍රේල් මාසයේදී නව අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩලයක් පත් කිරීමෙන් පසු බහුතරයක් ගෞරවනීය පදනමක් නොමැතිව ශ්‍රී ලංකාව පාඩු අවම කිරීම සහ පාරිභෝගික අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා පුළුල් පරාසයක මුල පිරීම් ක්‍රියාත්මක කිරීමට පටන් ගත් බව ගුවන් සමාගම නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් කියා සිටියේය. පාස්කු ඉරිදා ප්‍රහාර වලින් සංචාරකයින්ගේ පැමිණීම, අස්ථාවර ඉන්ධන මිල සහ රුපියල අවප්‍රමාණය වීම.

ලබන වසරේ සිඩ්නි නුවර මෙහෙයුම් ආරම්භ කිරීම මගින් ගුවන් සමාගම වැදගත් ඕස්ට්‍රේලියානු වෙළෙඳපොළ තුළ සිය ව්‍යාප්තිය පුළුල් කරන අතර අහමදාබාද් වෙත සේවා දියත් කිරීමත් සමඟ ඉන්දියාවේ විශාලතම විදේශීය ගුවන් සේවය ලෙස සිය ස්ථාවරය තවදුරටත් ශක්තිමත් කරනු ඇත.

අග්නිදිග ආසියාවේ වියට්නාමයේ හෝ චි මිං නගරයට (සයිගොන්) නව සේවාවක් ලබා දෙමින් ශ්‍රී ලංකාව සිය පියාපත් දිගු කිරීමට අදහස් කරන අතර ෆ්‍රෑන්ක්ෆර්ට්, පැරිස් සහ පෙර ගමනාන්ත වෙත ආපසු යාමට සැලසුම් කර ඇත.

සියළුම පාරිභෝගික ස්පර්ශක ස්ථාන හරහා නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් යන දෙඅංශයෙන්ම වඩාත් ප්‍රසන්න හා පරිශීලක-හිතකාමී අත්දැකීමක් ලබා දීම සඳහා ආයතනය පුරා සැලකිය යුතු ප්‍රයත්නයක් දරමින් සිටී.

නවීනතම නවීන තාක්‍ෂණයෙන් සහය වන මෙම වැඩිදියුණු කිරීම් මගින් සාම්ප්‍රදායික ශ්‍රී ලාංකික ආගන්තුක සත්කාරය හා සමකාලීන ගුවන් ගමන් වල සැපපහසුකම් මුසු කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කෙරේ.

වඩාත් පාරිභෝගික හිතකාමී අත්දැකීමක් ලබා දීම සඳහා අන්තර්ජාල වෙන්කිරීමේ එන්ජිමට වැඩි දියුණු කිරීම් සිදු කරනු ලැබේ. පාරිභෝගික සම්බන්ධතා කළමනාකරණ (සීආර්එම්) මෙවලමක් හඳුන්වාදීමත් සමඟ, ෆ්ලයිස්මිලීස් හරහා නිතර පියාසර කරන සාමාජිකයින්ට පිරිනැමීම වැඩි දියුණු කිරීමටත්, තම විශ්වාසවන්ත ගනුදෙනුකරුවන්ට වැඩි ත්‍යාග ලබා දීමටත් ගුවන් සමාගමට හැකි

0 0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here