Tue. Jan 21st, 2020

Colombo Gazette (Sinhala)

News and more from Sri Lanka in Sinhalese

ඉන්දියාව ශ්‍රී ලංකාව සමඟ ජනතාව කේන්ද්‍ර කරගත් සංවර්ධන සහයෝගීතාවයකට

Read Time13Seconds

ඉන්දියාව ශ්‍රී ලංකාව සමඟ ජනතාව කේන්ද්‍ර කරගත් සංවර්ධන සහයෝගීතාව කෙරෙහි අවධානය යොමු කර තිබේ.අද දින යාපනයේ ඉලවලෙයි ශාන්ත හෙන්රි විද්‍යාලයේ විශේෂ උත්සවයක් පැවැත්වූ අතර, උතුරු පළාතේ පාසල් පහක ඉන්දියානු ආධාර ඇතිව ඉදිකරන ලද නව පාසල් ගොඩනැගිලි එකවර ශ්‍රී ලංකාවේ ජනතාවට භාර දෙන ලදී.

තායි පොංගල් උත්සවයට සමගාමීව පැවති මෙම අවස්ථාවට උතුරු පළාත් ආණ්ඩුකාර පී.එස්.එම්. චාල්ස් සහ ඉන්දියාවේ නියෝජ්‍ය මහ කොමසාරිස් විනෝද් කේ. ජේකොබ් එක්ව නව ගොඩනැගිලි විවෘත කළහ.

රජයේ ජ්‍යෙෂ්ඨ නිලධාරීන්, කලාපයේ නායකයින්, පාසල්වල සිසුන් සහ ගුරුවරුන් සහ ප්‍රාදේශීය ජනතාව මෙම උත්සවවලට සහභාගී වූහ. මෙම ගොඩනැගිලි ශ්‍රී ලංකා රුපියල් මිලියන 250 ක වියදමින් උතුරු පළාතේ පාසල් 27 ක ඉදිකරන නව පන්ති කාමර ගොඩනැගිලිවල කොටසකි. මෙම පාසල් ගොඩනැගිලි 20 න් නිම කර ඇති අතර අද දින භාර දී ඇති පාසල් පහක් සඳහා ගොඩනැගිලි ද විවෘත කර ඇත. ඉතිරි පාසල් ගොඩනැගිලි 7 ළඟදීම නිම කිරීමට අපේක්ෂා කෙරේ.

මෙම ව්‍යාපෘතිය ශ්‍රී ලංකා රජය සමඟ ඉන්දියාව විසින් අඛණ්ඩව ජනතාව කේන්ද්‍ර කරගත් සංවර්ධන සහයෝගීතාවයේ කොටසක් බව ශ්‍රී ලංකා ඉන්දීය මහ කොමසාරිස් කාර්යාලය පවසයි. ශ්‍රී ලංකාව සඳහා සංවර්ධන ආධාර සඳහා ඉන්දියාවේ සමස්ත කැපවීම ඇමරිකානු ඩොලර් බිලියන 3.5 ක් පමණ වන අතර ඒ අතර ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 560 ක් පිරිසිදු ආධාර ආධාර වේ.

නිවාස 63,000 ක මුළු කැපවීමෙන් නිවාස 47,500 ක් දැනටමත් ඉදිකර ඇත. පුනරුත්ථාපන හා නැවත පදිංචි කිරීම සඳහා විවිධ ව්‍යාපෘති සඳහා ඉන්දියානු රජය විසින් කලාපයේ නිවාස 46000 ක් ඉදිකර ඇත. 1990 හදිසි ගිලන්රථ සේවා උතුරු පළාත ඇතුළුව දිවයින පුරා ක්‍රියාත්මක වේ. ඉන්දියානු රජය යාපනය විශ්ව විද්‍යාලයේ කිලිනොච්චි මණ්ඩපයේ කෘෂිකර්ම හා ඉංජිනේරු පීඨයට ඩොලර් මිලියන 600 ක් වටිනා උපකරණ හා නිපුණතා උපාංග සඳහා සහාය වී තිබේ.

ඉන්දියානු රජයේ ප්‍රදාන ආධාර යටතේ උතුරු පළාතේ දැනට ක්‍රියාත්මක සංවර්ධන සහයෝගීතා ව්‍යාපෘති අතර යාපනයේ සංස්කෘතික මධ්‍යස්ථානය ඉදිකිරීම, වැසි ජල අස්වනු ඒකක 3000 ක් ඉදිකිරීම, නිවාස 600 කින් සමන්විත ආදර්ශ ගම්මාන 25 ක් ඉදිකිරීම, ව්‍යාපාර තොරතුරු සන්නිවේදන තාක්ෂණ ඉන්කියුබේටර් මධ්‍යස්ථානයක් පිහිටුවීමද සිදු කෙරේ.

0 0
Advertisements

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *