කප්රුක සභාපති සමාව ඉල්ලයි

කප්රුක සභාපති දුලිත් හේරත් තම කප්රුක අන්තර්ජාල වෙළඳසැලේ විකුණන ලද සමහර භාණ්ඩහි මිල අධික වීම ගැන සමාව අයැද සිටියි.

සමහර භාණ්ඩ වෙළඳපල මිලට වඩා අලෙවි වන බව අනාවරණය වීමෙන් පසු ඔහුගේ කාර්යාලය බලධාරීන් විසින් වටලනු ලැබීය.

ගනුදෙනුකරුවන්ට විද්‍යුත් තැපැල් පණිවිඩයක් නිකුත් කරමින් කප්රුක සභාපති දුලිත් හේරත් කියා සිටියේ ඒ පිළිබඳ සම්පූර්ණ වගකීම තමා භාර ගන්නා බවත් තම කාර්ය මණ්ඩලයට දොස් නොකියන බවත්ය.

කප්රුක සතුව සිල්ලර බඩු නිෂ්පාදන 6 ​​ක් තිබූ අතර ඒවා මෑතකදී රජය විසින් පාලනය කරන ලද මිලට වඩා මිල කර ඇත. නිෂ්පාදිතය ඉවත් නොකිරීම හෝ පාලක මිලට අනුකූලව වහාම මිල සකස් නොකිරීම අපගේ වැරැද්දයි. යනුවෙන් ඔහු පවසා ඇත.

කප්රුක මේ වන විට රජයේ රෙගුලාසිවලට අනුකූලව නිෂ්පාදන ලබා ගැනීම සහ විකිණීම් සම්බන්ධයෙන් නිවැරදි ක්‍රියාමාර්ග ගන්නා තෙක් එම භාණ්ඩ ඔවුන්ගේ ඉන්වෙන්ටරි වලින් ඉවත් කර ඇති බව හේරත් පැවසීය.

“මෙම වැරැද්ද සම්බන්ධයෙන් අපගේ අවංක සමාව අයැදීමට අපි කැමැත්තෙමු. අනාගතයේ දී මෙවැනි විෂමතාවන් වළක්වා ගැනීම සඳහා නිවැරදි කිරීමේ පියවර ගෙන ඇති බව ඔබට සහතික කිරීමට කැමැත්තෙමු. කප්රුක හි දෙපාර්තමේන්තු හෝ කළමනාකරණ සාමාජිකයින්ට දෝෂාරෝපණය කරනවාට වඩා සභාපතිවරයා වශයෙන් මම මෙහි සම්පූර්ණ වගකීම භාර ගන්නවා. යනුවෙන් ඔහු නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් පවසයි.

මෙලෙස අධික මිලට භාණ්ඩ විකිණීම හේතුවෙන් පසුගිය දා සමාජ මාධ්‍යවලට හරහා ඔවුන්ට එක දිගට පහර එල්ල විය.

සභාපතිවරයාගේ නිවේදනය සම්පුර්ණයෙන්… https://colombogazette.com/2020/04/15/kapruka-chairman-apologises-for-overpricing-some-items/

0 0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here